Hier vind je een overzicht met de meest gestelde vragen. Voor andere vragen kun je altijd contact met ons opnemen.
Onze personal shopping service bestaat uit drie simpele stappen: 1) Meld je aan door je stijlprofiel in te vullen. Het samenstellen van je stijlprofiel omvat een reeks korte vragen die ons helpen om jouw persoonlijke voorkeuren en maten in kaart te brengen. Kort erna ontvang je een email en belletje van je personal stylist om je wensen te bespreken. 2) Na dit kennismakingsgesprek ontvang je de box met kleding en maak je je keuze. In de box zit een retourlabel waarmee je de kleding die je niet wilt houden eenvoudig terugstuurt. 3) Je betaalt achteraf voor de items van je keuze en een servicefee van 19.90 via een betaallink die je ontvangt per email. Je houdt contact met je personal shopper via mail of WhatsApp.
Bij je aanmelding geef je je telefoonnummer, maten, stijl en adresgegevens door. Hierna word je door ons gekoppeld aan een personal stylist. Je ontvangt direct een email met zijn of haar contactgegevens. Jouw personal stylist zal je zo snel mogelijk bellen om je profiel compleet te maken en je specifieke wensen door te nemen. Naderhand gaat je personal stylist voor je aan de slag en stelt met zorg je outfits samen. Je ontvangt je kledingbox meestal binnen enkele werkdagen. Uiteraard kun je aangeven op welk adres en op welke dag je de box wilt ontvangen.
Jazeker! Wij zijn geen abonnement, je zit dus nooit ergens aan vast en ontvangt alleen een volgende kledingbox als jij dat wilt. Wel kan de personal stylist weer contact met je opnemen om te vragen of je wensen hebt voor het nieuwe seizoen. Geef eventueel bij je personal stylist aan wat jij prettig vindt (hoe vaak per jaar en via welk kanaal je contact wilt houden).
Wij staan voor originaliteit, kwaliteit en duurzaamheid. Daarom werken we met kleding van premium merken uit o.a. Nederland, Scandinavië en Italië. Onze prijzen zijn vergelijkbaar met de betere kledingwinkels en warenhuizen. Onze kleding is dus duurder dan die van ketens als WE, Zara en H&M. Lees hier meer over de prijzen van onze kledingstukken.
We werken samen met verschillende merken. Deze worden zorgvuldig geselecteerd op basis van duurzaamheid, stijl, kwaliteit en draagbaarheid. Denk hierbij aan: Hugo Boss, Elvine, Nümph, Fabienne Chapot, Second Female, Denham, American Vintage, Kuyichi, Marc O’Polo, Profuomo, The Good People – en nog véél meer. Bekijk al onze merken.
Nee. De reden is dat we je de kleding graag in het echt laten passen. Onze ervaring is dat klanten sommige kledingstukken op het eerste oog niets vinden, maar als ze het aanpassen vinden ze het leuk en uiteindelijk wordt het hun favoriete item. Het is ons vak om je iets te laten proberen dat je zelf niet direct zou kiezen, maar erg goed staat. Je kan natuurlijk wel tijdens het intakegesprek aangeven als je een bepaalde kleur/print echt niet wilt, dan wordt hier zeker en vast rekening mee gehouden tijdens het samenstellen van je box. Als je graag een preview wilt ontvangen kun je dit bespreken met je stylist.
De kledingboxen bevatten 2 à 3 complete outfits die speciaal voor jou zijn samengesteld door jouw stylist. Je ontvangt rond de 10 à 16 items. We proberen hierbij zoveel mogelijk te variëren qua producten en merken, zodat je veelzijdige outfits kan passen. Heb je specifieke wensen zoals kleding voor werk of een bruiloft? Geef dit aan bij je personal stylist. En ja, we kunnen je kleden van top tot teen: van ondergoed tot jassen en accessoires. Naast de kleding vind je in de box een pakbon waarop je alle prijzen van de items kunt lezen. Plus een prepaid retourlabel van DHL.
Vrouw:
Man:
Nee hoor. Je kan zelf aangeven waar je behoefte aan hebt. Wil jij alleen een paar specifieke kledingstukken, dan regelen we dat voor je! Bespreek je exacte wensen met je personal stylist.
Op dit moment bieden wij geen mogelijkheid voor personal shopping op locatie. Wel bieden wij de Styling@Home waar je stylist bij je thuis komt met een rek vol kleding. Lees hier meer.
Daarvoor ga je naar de Aanmeld-pagina. Je geeft je wensen, maten en overige gegevens door en een personal stylist neemt daarna contact met je op voor een kennismakingsgesprek om je wensen door te nemen. Hierna gaat je stylist direct voor je aan de slag. Liever sneller aanmelden? Dan kan je hier ook direct je gegevens achterlaten.
Ja, na je aanmelding belt de personal stylist je nog even voor aanvullende vragen over je wensen en voorkeuren. Wel zo handig, want dan weten we zeker dat je kleding krijgt die zo goed mogelijk aansluit bij je wensen. Kun je niet opnemen? Je ontvangt ook een Whatsapp bericht om een belafspraak te maken.
We matchen je na je aanmelding met één van onze personal stylists op basis van je stijlprofiel. Onze personal stylists zijn personen met een grote passie voor mode en stijl. Hij of zij blijft bij je en is jouw persoonlijke contactpersoon binnen House of Einstein. Ontmoet hier alle stylistes van House of Einstein.
Elke box is uniek en wordt met de hand samengesteld door een personal stylist. Zij maken de juiste kledingselectie qua stijl en fits. In de kledingbox ontvang je ook stijladvies over hoe je jouw outfits het best kan dragen en combineren. Wanneer je je kledingbox retourneert, kun je ook jouw feedback doorgeven, zodat je volgende outfits nog beter op jouw wensen afgestemd worden.
In de box vind je de kledingstukken plus een prijslijst. Je bepaalt dus zelf welke items je wilt houden en hoeveel je uit wilt geven. Wij rekenen standaard retail prijzen voor de kleding (vergelijkbaar met andere winkels en webshops). Wij rekenen altijd €19,90 servicekosten per levering. Verzenden én retourneren van de kleding box is gratis. Stuur je alles terug? Dan betaal je dus alleen de servicekosten van €19,90. Wat kosten de kledingstukken? Om je een indicatie te geven: een broek kost gemiddeld €80 – €130, een trui €70 – €120 en een T-shirt €30 – €50.
Je betaalt achteraf met iDeal of Bancontact en alleen voor de kledingstukken die je hebt gekozen samen met onze service kosten van €19,90. Je hebt de mogelijkheid om de betaling te regelen tijdens het aanmelden van de retour van je kledingbox. Wij werken momenteel niet met PayPal, Creditcard of Klarna.
Die mogelijkheid bestaat. Wij hebben een interne profielcheck ontwikkeld waarbij klanten die zich aanmelden worden gecheckt. In sommige gevallen kan het nodig zijn dat er een borg van €400 moet worden betaald, zodat we de kledingbox kunnen verzenden. Het bedrag van de borg wordt uiteraard direct verrekend met de factuur. Eventueel te veel betaalde borg wordt direct aan jou terugbetaald.
Absoluut, dat is mogelijk. Je kunt aan je persoonlijke stylist aangeven hoe vaak je de kledingbox wilt ontvangen en een indicatie geven van je budget. Hij of zij zorgt dat de box elke periode bij jou wordt bezorgd. Voorafgaand aan het verzenden van elke kledingbox heb je ook de mogelijkheid om eventuele specifieke wensen door te geven.
Wij verzenden alleen binnen de Benelux met DHL. Je geeft zelf aan waar en wanneer je de kledingbox wilt ontvangen. Ben je niet thuis? DHL doet 4 pogingen, hierna kun je zelf een nieuw moment inplannen. Soms wordt de box bij de buren afgegeven en ontvang je hier een bericht van. Alle DHL-afleverpunten vind je hier.
Wil je de box aan ons retourneren? In de box vind je een betaald verzendlabel. Plak deze op je box, over het oude verzendlabel. Meld je retour aan op jouw My House-account. Je hoeft hem dan alleen nog maar af te geven bij een DHL Servicepoint. Laat je de box liever ophalen door Returnista? Geen probleem, je hoeft er niet de deur voor uit. Via deze link kun je een ophaalafspraak inplannen. Woon je in België? Dan is de box afgeven bij Bpost op dit moment de enige mogelijkheid voor retourneren.
Je hebt 7 dagen de tijd om alles op je gemak aan te passen. Daarna zien we de kledingbox graag retour, inclusief de kleding die je niet wilt houden.
Deze stuur je eenvoudig retour met het prepaid verzendlabel dat je in de box vindt. Wil je een item ontvangen in een andere maat, dat kan zeker! Geef dit aan bij je personal stylist.
In principe versturen we enkel naar Nederland, België en Luxemburg. Ben je elders woonachtig, maar wil je wel heel graag een box van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op, dan bespreken we graag de mogelijkheden met je. Houd hierbij wel rekening met verzendkosten die voor eigen rekening zullen zijn.
House of Einstein is vernoemd naar ons eerste kantoor in Leiden, waar we in 2012 zijn gestart. Het kantoor bevond zich in een zeer bijzonder huis, een soort kasteel. Het was het ouderlijk huis van oprichter Jantien. Het huis werd gebouwd door de grootmoeder van Jantien, die universitair onderzoek deed naar planten en met veel wetenschappers bevriend was.
Albert Einstein kwam zodoende vaak in het huis tijdens zijn gast-hoogleraarschap aan de Universiteit van Leiden. Door de groei van het bedrijf hebben we het huis verlaten en zijn we verhuisd naar Amsterdam. Inmiddels zijn we ook ‘de slimme kledingformule voor mannen en vrouwen’.
Wij vinden Einstein cool omdat hij slim is, maar zichzelf niet al te serieus neemt.
Er is altijd ruimte voor talent! Stuur je motivatiebrief naar [email protected].
Stuur een mail met een introductie en voorstel naar [email protected]. We zijn benieuwd!
We hebben een uitgebreide privacyverklaring opgesteld, conform de nieuwe Europese richtlijnen die op 25 mei 2018 in zijn gegaan. Deze vind je hier.